Koskenpään Huopatehdas on huoparatkaisujen asiantuntija, jolla on huovasta kokemusta jo yli 80 vuotta. Tehtaassa valmistettiin vuosikymmenet erilaisia huopajalkineita ja teollisuuden huopia. Nykyään yritys on keskittynyt huopien maahantuontiin ja huoparatkaisujen asiantuntijapalveluihin.
Pitkän historian omaava Koskenpään Huopatehtaan brändi ei puhutellut sen pääkohderyhmiä. Yritys palvelee nykyään enimmäkseen teollisuuden sekä sisustuksen tarpeita ja niissä piilee myös kasvun ydin. Oli aika päivittää yrityksen brändi vastaamaan sekä pitkää perinnettä että modernin markkinan vaatimuksia. Myös verkkosivut kaipasivat suurempaa uudistusta sekä ilmeen, että sisältöjensä puolesta.
Knok rakensi Koskenpään Huopatehtaalle uuden modernin brändi-identiteetin, joka puhuttelee heidän nykypäivän asiakasta.
Työ sisälsi seuraavat vaiheet:
Brändin ymmärrys: asiakashaastattelut + nykytila-analyysi + ostopolut + tuotekategoriat + verkkosivuston SEO-lähtötilanne
Brändin kirkastus: ostopolut + persoonallisuus
Brändi-ilme: logo + värimaailma + typografia + graafiset elementit + graafinen ohjeisto
Kosketuspisteet: verkkosivut + käyntikortit + PowerPoint-pohja + rollup + huopanäytepaketti
Hyvin rakennettu brändi luo luottamusta, joka on oikotie ostopäätökseen. Ota meihin yhteyttä kun haluat jutella aiheesta lisää.