Flyerit ja kutsut ovat suosittuja tuotteita tapahtumamarkkinointiin, myynnin edistämiseen messuilla ja avajaisissa. Lopputuote voidaan viimeistellä esimerkiksi seuraavin jälkikäsittelyin:
Muista myös erikoisemmat paperivaihtoehdot.
Hyvin suunniteltu kutsu luo tapahtumastasi parhaan mahdollisen ensivaikutelman. Kutsujen suunnittelu ja toteutus onkin ensimmäinen toimenpide mitä sinun tulisi tehdä, kun alat järjestämään tapahtumaa. Kutsujen postittamiseen kannattaa käyttää brändin mukaisia kirjekuoria ja koko komeuden voi viimeistellä vaikka omalla tarralla. Kutsun voi toimittaa myös sähköpostitse massapostituksena. Sähköiset kutsut usein lähetetään massapostitusjärjestelmän, kuten MailChimpin tai kotimaisen emailerin kautta.
Flyereillä eli ns. lentolehtisillä jaat haluamaasi informaatiota lyhyesti ja ytimekkäästi. Flyerit ovat matalan kynnyksen jaettavaa, jonka asiakkaasi helposti vastaanottavat. Niitä voidaan jakaa mm. yleisötilaisuuksissa ja tapahtumissa tai postitse. Flyeri on kätevä tapa levittää tietoa tarjouksista ja saada asiakkaat tulemaan ostoksille. Muista aina liittää mukaan kehoite haluamaasi toimenpiteeseen. Jos flyer tuntuu laajuudeltaan liian vähäiseltä, tutustu esite-vaihtoehtoon.